reklama

Pristihla som sa s padnutou sánkou

Mám síce len 17 rokov, ale deti sú radosť (aj starosť) a rada sa im venujem , pretože sú to jediné stvorenia, ktoré ocenia váš voľný čas. Mám neter a mojej maminy kamarátky majú synov, ktorých občas zoberiem von a ja za nimi utekám (lepšie ako posilka).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)
Obrázok blogu

Nebolo tomu inak ani dnes, kedy som zobrala von sa vybehať malú neter Moniku, 2 r.. Šli sme pred kostol, kde je veľké námestie a hrajú sa tam deti z celého Brezovca (časť Dolného Kubína). Monika sa rozutekala k deťom, ktoré poznala a ja k matkám. Poväčšine sú to mladé ženy, s ktorými si ešte je o čom pokecať. Bol tam aj jeden chlap, ktorý vyzeral ako mafián, vyvoňaný, vygélovaný, upravený s drsným výrazom a s mobilom pri uchu. Stál tam ako stĺp a jeho syn sa hral s inými deťmi. Monika prišla za mnou, že chce keksík, tak som vytiahla z ruksaka nádobu, v ktorej som mala keksy a zobrala si ako vždy do každej ruky jeden. V okamihu pribehli aj iné deti, aby si vzali. Ja som na to zvyknutá, preto som ich mala pri sebe viac. Ponúkla som aj ostatné deti a všetky si zobrali a rozutekali sa späť. Len tento jeden chlapček, syn "mafiána", bol iný. Veľmi detailne som si ho prezrela za dobu, čo si vyberal keksy. Mal na sebe lacoste tričko, vyšúchané rifle s drobnými dierami, lonsdale tenisky, náušničku v uchu a vygélovaného kohúta. Vzal si keksy a odchádzal so slovami "Pán Boh zaplať". Ja som ostala prekvapená a rozmýšľala som, či som vobec dobre počula. Čakala som, že nepovie nič ako ostatné deti, alebo si zoberie a hodí to o zem, ale nie. On sa poďakoval úplne odlišným sposobom, ktorý som v jeho veku (cca tiež 2 roky) nikdy nečakala. Chlapec mal u mňa 100 bodov!

Rebeka Pšenáková

Rebeka Pšenáková

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som žiačka Strednej zdravotníckej školy v Dolnom Kubíne, kde aj žijem. Milujem cvičenie a deti. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu