reklama

Som zvedavá, kto teraz "vyhrá"!

Poznáte menšie nezhody medzi ľuďmi rozdielnych názorov a pováh. V škole je študentka, moja spolužiačka, s ktorou si akosi "nesedíme", keď sa niečo rieši. Inak, keď je kľudné obdobie, vieme sa spoločne zasmiať aj si poradiť. (Sama tomu nechápem, ale je z nej iný človek, keď je kľud).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)
Obrázok blogu

Pred približne 4-5 mesiacmi sme v triede riešili uniformy na prax. Veď sme zo zdravotnej, tak v septembri nastupujeme na prax do nemocnice. Brali sme to vážne. Mne profesorka dala do rúk katalóg s druhmi uniforiem a vraj sme si mali vybrať, pomerať sa, napísať a dohodnuť sa. Ups, problém. DOHODNÚŤ SA! Neviem, prečo to dala práve mne, asi som sedela najbližšie pri nej. Zobrala som to na vlastnú zodpovednosť a chcela som mať všetko pekne poporiadku a načas odovzdané. Hneď po hodine, keď sme sa všetci stretli v triede, povedala som im, o čo ide, čo si majú pomerať a kedy mi to doniesť. Všetci pochopili, ale nastal problém s vyberaním typu uniformy. Ona chcela inú a ja zas inú.(Lebo moja vraj bola cez hlavu a ona takú nechcela). Tak sme hlasovali a pre tú moju uniformu sa zdvihlo viac rúk. Ona samozrejme nezniesla, že pre moju hlasovalo viac ľudí. Tak sa trošku rozčúlila a chodila za každým jedným a prehovárala ho, aby chcel tú jej. Začala menovať všetky negatíva na uniforme, pre ktorú som bola ja a pár ľudí. A pozitíva na tej jej. Ona mi poslala cez fb správu, že to ona je autorita a že ja som proti nej malý pán. Čo povie ona, to vraj musí byť! Takto to šlo asi 2 týždne, kedy ma to už dopálilo a tak som cez fac*book poslala každému z triedy správu, kde bol link so všetkými uniformami so zámerom, aby mi povedali ich vlastný názor na vec. Podľa toho som to zapísala. Nikoho som nepresviedčala, iba som chcela jasnú odpoveď. Väčšina chcela tú moju, tak som to tak aj zapísala do tabuľky. Na druhý deň prídem do školy a ona už rozčúlená, celá červená behá po triede s krikom, že čo si to dovoľujem. Zistila som, že jej pár jednotlivcov nahovorilo, vraj som si zapísala to, čo som chcela pre svoj prospech a ich som sa ani nespýtala na názor. Veľmi ma to v nich sklamalo, že toto povedali. No prišiel ďalší problém, miery. Zrazu sa akosi nik nevedel pomerať (pás, hrudník, boky, dĺžku noh a veľkosť oblečenia). Tak som sa toho ujala, vzala meter a šla som ich merať. Zapisovala som si to všetko podstivo, aby som nikde neurobila chybu. Potom sa začali spolužiačky navzájom porovnávať a nesedeli im ich miery, tak som to všetko robila na 2x. Už ma absolútne nebavilo riešiť uniformy, no musela som. Po mesiaci nervačenia, hádok sa to dorazilo. Celá trieda bola rozhádaná kvoli akýmsi ohováraniam. Na konci sme hlasovali ešte raz a ona s tým jej presviedčaním prinútila zdvihnúť ruku takmer každého. Stalo sa po jej. Tak som po toľkom nervačení teda uzavrela tabuľku, všetko vypísala, vytlačila a šla za profesorkou, nech to už všetko odovzdá. Konečne bolo po tom. Po ďalších 2 mesiacoch sme vyzbierali peniaze, čo bol väčší problém. PS: Vybrala uniformu cez hlavu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dnes sme riešili stužkovú, výzdobu a hlavne oznamká a tablo. Už živo vidím tie hádky. Ale tentokrát sa toho ja nemienim ujať. A verte, že na oznamku simpsonovcov nebudem mať za žiadnu cenu! To si radšej urobím návrh sama a vystrihnem z výkresu.

Rebeka Pšenáková

Rebeka Pšenáková

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som žiačka Strednej zdravotníckej školy v Dolnom Kubíne, kde aj žijem. Milujem cvičenie a deti. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu